Η Abus Iven Steel-O-Flex 8200/110 είναι καλώδιο μέσα σε χαλύβδινο κέλυφος.
Οι κλειδαριές καλωδίων είναι δημοφιλείς επειδή είναι ιδιαίτερα ευέλικτες. Η ABUS Steel-O-Flex Iven 8200 είναι εξίσου ευέλικτη και προσφέρει υψηλό βαθμό προστασίας.
Αυτό είναι δυνατό χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία Steel-O-Flex: Το χαλύβδινο καλώδιο περιβάλλεται από κελύφη επικάλυψης κατασκευασμένα από ειδικά σκληρυμένο χάλυβα πάχους 25 mm.
Εξωτερικά υπάρχει διχτυωτό μανίκι που προστατεύει από ζημιά στο χρώμα του σκούτερ σας κατά το άνοιγμα και το κλείσιμο της κλειδαριάς.
Το σώμα της κλειδαριάς είναι συχνός στόχος κατά τις απόπειρες κλοπής. Η τεχνολογία μαλακής θήκης του Steel-O-Flex Iven 8200 κάνει την κλειδαριά απίστευτα ανθεκτική στην κρούση και προστατεύει τον ενσωματωμένο κύλινδρο ασφάλισης ABUS, ο οποίος χαρακτηρίζεται από υψηλή αντοχή στην παραβίαση.
Τεχνολογίες:
Συμβουλές:
Λόγω του χαλύβδινου κελύφους, οι κλειδαριές Steel-O-Flex επιτυγχάνουν σημαντικά υψηλότερη ασφάλεια από τις κοινές κλειδαριές καλωδίων.
Διαστάσεις:
Επίπεδο Ασφάλειας:
Μάρκα: | ABUS |
Χρώμα: | Μαύρο |
1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Δικαιoύχος: Ι & Α Αθανασόπουλος Ο.Ε.
Αρ. λογαριασμού: 01710340006034151404379 IBAN: GR5301710340006034151404379
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
Δικαιoύχος: Ι & Α Αθανασόπουλος Ο.Ε.
Αρ. λογαριασμού: 12200899230 IBAN: GR9101101220000012200899230
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία, κ.λ.π., καθώς επίσης και στην περίπτωση που υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη μέρα της παράδοσης.
Η επιστροφή και αντικατάσταση μπορεί να γίνει έχοντας ενημερώσει την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της φόρμας επιστροφής και με το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής), καθώς επίσης το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Η επιστροφή και αντικατάσταση μπορεί να γίνει έχοντας ενημερώσει την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της φόρμας επιστροφής είτε κατεβάζωντας το παρακάτω αρχείο, συμπληρώνοντάς το και αποστέλλωντας το μας στο email: info@a-lock.gr.
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία, κατασκευαστεί custοmer ή τροποποιηθεί από την αρχική τους μορφή ύστερα από συνενοήση με τον .Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν κλειδιά αυτοκινήτων με κεντρικό κλείδωμα και πλακέτες κλειδιών,κοντρόλ γκαραζ, καθώς και οποιοδήποτε άλλο προϊόν που φέρνει ηλεκτρονική πλακέτα όπως π.χ. ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές κλειδαριές, ηλεκτρικά κυπρί κ.λπ. (Αυτά τα προϊόντα διαθέτουν εσωτερικά κυκλώματα ή πυκνωτές που εύκολα ο μη γνώστης μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη).
Αρχείο για κατέβασμα – Έγγραφο προς συμπληρωση για επιστροφή προϊόντων.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας