Cardin S449 QZ/2 Τηλεκοντρόλ 433.92MHz με Δύο Κουμπιά | Πράσινο
Το τηλεχειριστήριο CARDIN S449-QZ2 σε πράσινο χρώμα είναι ιδανικό για τον έλεγχο της μηχανοκίνησης της πύλης σας. Χάρη σε αυτό, θα μπορείτε να ανοίγετε τον εξοπλισμό σας με τον πιο εύκολο τρόπο! Αυτό το τηλεχειριστήριο έχει απλό και κομψό σχεδιασμό με δύο κουμπιά.
Χαρακτηριστικά:
Μάρκα: | CARDIN |
Χρώμα: | Πράσινο |
Προγραμματισμός:
Από ένα ήδη προγραμματισμένο τηλεχειριστήριο:
Πλησιάστε την αυτοματοποίηση CARDIN. Με ένα μικρό αντικείμενο (π.χ. βελόνα), πατήστε το κρυφό κουμπί στο ήδη προγραμματισμένο τηλεχειριστήριό σας. Ο δέκτης θα παράγει έναν ήχο. Αφήστε το κουμπί. Πατήστε ένα κουμπί στο ήδη προγραμματισμένο τηλεχειριστήριο. Ο δέκτης θα παράγει ξανά ήχο. Αφήστε το κουμπί. Πατήστε το κουμπί που θέλετε να προγραμματίσετε στο νέο τηλεχειριστήριο. Ο δέκτης παράγει 2 ηχητικά σήματα. Αφήστε το κουμπί. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για κάθε κουμπί που θέλετε να προγραμματίσετε. Περιμένετε 10 δευτερόλεπτα. Το νέο σας τηλεχειριστήριο είναι προγραμματισμένο.
Από τον δέκτη του μηχανισμού:
Ανοίξτε το κουτί του δέκτη ή του πίνακα ελέγχου. Στη πλακέτα του δέκτη, πατήστε το κουμπί προγραμματισμού (ονομάζεται επίσης MEMO) και κρατήστε το πατημένο. Το λαμπάκι του δέκτη αναβοσβήνει. Ενώ κρατάτε πατημένο το κουμπί MEMO, πατήστε το κουμπί στο νέο τηλεχειριστήριο που θέλετε να προγραμματίσετε μέχρι να σβήσει το λαμπάκι. Αφήστε τα κουμπιά. Το λαμπάκι του δέκτη θα αναβοσβήσει.
Πατήστε ξανά το κουμπί στο νέο τηλεχειριστήριο. Το λαμπάκι του δέκτη σβήνει. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για κάθε κουμπί που θέλετε να προγραμματίσετε. Περιμένετε 10 δευτερόλεπτα. Το νέο τηλεχειριστήριο είναι προγραμματισμένο.
1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Δικαιoύχος: Ι & Α Αθανασόπουλος Ο.Ε.
Αρ. λογαριασμού: 01710340006034151404379 IBAN: GR5301710340006034151404379
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
Δικαιoύχος: Ι & Α Αθανασόπουλος Ο.Ε.
Αρ. λογαριασμού: 12200899230 IBAN: GR9101101220000012200899230
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία, κ.λ.π., καθώς επίσης και στην περίπτωση που υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη μέρα της παράδοσης.
Η επιστροφή και αντικατάσταση μπορεί να γίνει έχοντας ενημερώσει την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της φόρμας επιστροφής και με το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής), καθώς επίσης το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Η επιστροφή και αντικατάσταση μπορεί να γίνει έχοντας ενημερώσει την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της φόρμας επιστροφής είτε κατεβάζωντας το παρακάτω αρχείο, συμπληρώνοντάς το και αποστέλλωντας το μας στο email: info@a-lock.gr.
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία, κατασκευαστεί custοmer ή τροποποιηθεί από την αρχική τους μορφή ύστερα από συνενοήση με τον .Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν κλειδιά αυτοκινήτων με κεντρικό κλείδωμα και πλακέτες κλειδιών,κοντρόλ γκαραζ, καθώς και οποιοδήποτε άλλο προϊόν που φέρνει ηλεκτρονική πλακέτα όπως π.χ. ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές κλειδαριές, ηλεκτρικά κυπρί κ.λπ. (Αυτά τα προϊόντα διαθέτουν εσωτερικά κυκλώματα ή πυκνωτές που εύκολα ο μη γνώστης μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη).
Αρχείο για κατέβασμα – Έγγραφο προς συμπληρωση για επιστροφή προϊόντων.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας