Τηλεκοντρόλ Γκαραζόπορτας Beninca To-Go-WV 433.92 MHz Rolling Code
Ο τηλεχειρισμός Beninca TO.GO2WV είναι μια σύγχρονη συσκευή για τον έλεγχο αυτοματισμού πύλης. Πρόκειται για τηλεχειριστήριο τεσσάρων καναλιών, που σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργήσει έως και τέσσερις διαφορετικές συσκευές, όπως πόρτες εισόδου, γκαραζόπορτες ή εμπόδια. Η σχεδίασή του είναι συμπαγής και εργονομική, ώστε να χωρά άνετα στο χέρι και να αποθηκεύεται εύκολα, για παράδειγμα στην τσέπη ή στο αυτοκίνητο. Το μοντέλο TO.GO2WV λειτουργεί σε συχνότητα 433,92 MHz και χρησιμοποιεί το σύστημα κωδικοποίησης Rolling Code για να εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Αυτή η τεχνολογία αλλάζει τον κωδικό κάθε φορά που χρησιμοποιείται το τηλεχειριστήριο, μειώνοντας τον κίνδυνο παρεμβολής σήματος από τρίτους. Ο τηλεχειρισμός ξεχωρίζει για την στιβαρή κατασκευή και την ανθεκτικότητά του, χαρακτηριστικά που είναι τυπικά των προϊόντων Beninca. Επιπλέον, η αισθητική του σχεδίαση του προσδίδει μια μοντέρνα και κομψή εμφάνιση. Η προγραμματισμός του είναι επίσης απλή και γρήγορη, καθιστώντας τον ιδανική επιλογή για οικιακούς και επαγγελματικούς χρήστες. Ο τηλεχειρισμός πύλης Beninca TO.GO2WV είναι μια αξιόπιστη και λειτουργική λύση για όσους αναζητούν έναν αποτελεσματικό και ασφαλή τρόπο ελέγχου των συστημάτων πυλών.
Χαρακτηριστικά:
1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Δικαιoύχος: Ι & Α Αθανασόπουλος Ο.Ε.
Αρ. λογαριασμού: 01710340006034151404379 IBAN: GR5301710340006034151404379
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
Δικαιoύχος: Ι & Α Αθανασόπουλος Ο.Ε.
Αρ. λογαριασμού: 12200899230 IBAN: GR9101101220000012200899230
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία, κ.λ.π., καθώς επίσης και στην περίπτωση που υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη μέρα της παράδοσης.
Η επιστροφή και αντικατάσταση μπορεί να γίνει έχοντας ενημερώσει την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της φόρμας επιστροφής και με το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής), καθώς επίσης το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Η επιστροφή και αντικατάσταση μπορεί να γίνει έχοντας ενημερώσει την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της φόρμας επιστροφής είτε κατεβάζωντας το παρακάτω αρχείο, συμπληρώνοντάς το και αποστέλλωντας το μας στο email: info@a-lock.gr.
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία, κατασκευαστεί custοmer ή τροποποιηθεί από την αρχική τους μορφή ύστερα από συνενοήση με τον .Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν κλειδιά αυτοκινήτων με κεντρικό κλείδωμα και πλακέτες κλειδιών,κοντρόλ γκαραζ, καθώς και οποιοδήποτε άλλο προϊόν που φέρνει ηλεκτρονική πλακέτα όπως π.χ. ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές κλειδαριές, ηλεκτρικά κυπρί κ.λπ. (Αυτά τα προϊόντα διαθέτουν εσωτερικά κυκλώματα ή πυκνωτές που εύκολα ο μη γνώστης μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη).
Αρχείο για κατέβασμα – Έγγραφο προς συμπληρωση για επιστροφή προϊόντων.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας